STÖD KLUBBHUSBYGGET
AZALEA BK
BÖRJA SPELA FOTBOLL I AZALEA BK?

Om du vill börja spela fotboll i Azalea BK så behöver du bli medlem. If you want to be a member, please contact Peter Westlund for more information.

Prova-på för barn 6 år (FÖDDA 2018)

Vår verksamhet för barn födda 2018 startar i mitten av april 2024. För att få information när uppstart sker m.m så görs en intresseanmälan här

OBS! FÖDDA 2017-2008 FÖLJ RIKTLINJER NEDAN INNAN REGISTRERING

Medlem barn 7-9 år (FÖDDA 2017-2015)

OBS! Kontakta lagets tränare innan provträning (gå in på flikarna för resp. åldergrupp på menyn överst på hemsidan).

Efter att lagets ledare godkänt att du kan börja i Azalea BK så registrerar du dig här. När vi noterat registreringen så vi skickar vi en avi på medlemsavgiften till din målsman.

Medlem barn/ungdom 10-16 år (FÖDDA 2014-2008)

OBS! Börja med att kontakta din nuvarande förenings kontaktperson för övergångar om du vill byta klubb. Kontakten ska gå via föreningarna vid eventuellt klubbbyte. Lista på föreningarnas kontaktperson: Kontaktperson övergång. Här hittar du Azalea BK:s kontaktperson för övergångar

När din "gamla" förening och Azalea BK godkänt övergång mellan föreningarna så är det OK att provträna med laget. Vid ett OK att fortsätta så registrerar du dig här. När vi noterat registreringen så skickar vi en avi på medlemsavgiften till din målsman.

OBS! Enligt Svenska Fotbollförbundets tävlingsbestämmelser måste alla spelare vara registrerade från och med det år man fyller 12 år för att få spela tävlingsmatcher och spelaren får bara spela matcher i den förening som spelaren är registrerad för.
Spelare som varit ungdomsregistrerade i föreningen måste nyregistreras i föreningen från och med 1 april det år spelaren fyller 15 år. Dessutom krävs nytt registreringsintyg av denna typ från 15 år för att registreringen ska vara giltig. Här hittar du dokument att lämna in till föreningen.

Medlem Unga Vuxna - senior (herrlaget)

Efter att din "gamla" förening och Azalea BK godkänt övergång mellan föreningarna så registrerar du dig här. När vi noterat registreringen så vi skickar vi en avi på medlemsavgiften till dig.

Motionsfotboll

Om du vill vara med i Azalea BK:s motionsfotboll så registrerar du dig här. När vi noterat registreringen så vi skickar vi en avi på medlemsavgiften till dig.

Gåfotboll +55
Om du vill vara med i Azalea BK:s GåFotboll så registrerar du dig här

Stödmedlem

Om du vill vara stödmedlem så registrerar du dig här.

MEDLEMSAVGIFT & TRÄNINGSAVGIFT 2024

Barn & ungdom Medlemsavg Träningsavg
PF2008-2011 200 kr 1350 kr
PF2012-2014 200 kr 1250 kr
PF2015-2017 200 kr 1050 kr
PF2018 200 kr ** 600 kr
Familjerabatt 200 kr

* Läs nedan

Medlemsavg

Träningsavg

Senior  200 kr 1500 kr
Stödmedlem 200 kr 0 kr

Motionsfotboll

GåFotboll +55

GåFotboll Ung

200 kr

0 kr

Förutom medlemsavgiften utgår också en träningsavgift. I denna avgift ingår bl.a. kostnaden för träningstider, planskötsel, träningsmaterial (bollar mm), domaravgifter, lag- och spelarförsäkringar, ledarutbildning för ledare som är på plats vid träning och match, spelarutbildning, serieavgifter, deltagande i sammandrag och kostnad för matchkläder.

Blir du medlem efter sommaren så betalas halva summan på träningsavgiften.

* Familjerabatt

Om fler barn i familjen spelar fotboll i Azalea BK så utgår en "familjerrabatt" på träningsavgiften för barn nr 2, 3 (från 7 år och uppåt) osv med 50%. Äldsta barnet betalar full träningsavgift.

** Start-kit ingår för de yngsta

För pojkar & flickor födda 2018 ingår t-shirt, kortbyxor och strumpor i träningsavgiften första året.

Om du har frågor gällande medlemsavgiften v.v kontakta: Linda Dalstrand

Övergångsansvarig: Peter Westlund

VÅR MEDLEMSAPP

VÅRA ARRANGEMANG